O femeie din Anglia a surprins pe aparatul ei foto un “spectru” neidentificat şi doreşte ajutorul cititorilor de pe Internet pentru a o ajuta să identifice ce ar putea reprezenta, anunţă site-ul York Press. Desigur că, mărind poza, prima opţiune ar fi aceea (ipoteză fantastică!) că “spectrul” ar putea reprezenta o îngeraşă!

Abbey Linfoot, în vârstă de 22 de ani, se află în vacanţă la sfârşitul lunii septembrie 2010, împreună cu iubitul său, în oraşul german Nuremberg. Ea a făcut mai multe fotografii, dar, într-una din poze (care se poate observa la finalul articolului), ea observă ceva deasupra clădirii, ceva ce nu poate fi explicat.

Ea a declarat presei următoarele: “Am făcut o mulţime de poze, pentru a le arăta prietenilor mei pe unde am fost, dar, când am ajuns în maşină, să mă uit ce-am făcut, am observat ceva ciudat pe această fotografie. M-am gândit: ‘Ce este? Ce-ar putea fi? C-arată tare ciudat”.

Abbey a arătat această poză mai multor oameni, inclusiv unui student în artă fotografică, dar nimeni până acum n-a putut veni c-o explicaţie logică şi clară. Mama lui Abbey, Bev, crede că e un înger. Alţii cred că ar putea fi o insectă sau o albină…

Ce e interesant e faptul că s-a descoperit că pe 5 septembrie 2010, deci cu aproximativ 3 săptămâni înainte de a se face această fotografie, în acea zonă din Nuremberg a avut loc un accident aviatic, în care un om a fost ucis şi alţi 40 au fost răniţi.